Spring naar content

Waar kunnen we
jou mee helpen?

Bestellen

We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over ons bestelproces! Lees hieronder even verder.

Staat jouw vraag er niet bij: mail of bel ons gerust, we helpen je graag!

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel simpel: op onze productpagina’s kun je de verschillende artikelen uit ons assortiment vinden. Kies de geur en het formaat dat je wil bestellen en voeg deze toe aan je winkelwagen.

Wij leren je graag beter kennen en vragen daarom zoveel mogelijk gegevens op de contactpagina in te vullen. Kies je favoriete betaalmethode, bevestig en betaal. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen sturen we automatisch een bevestiging.

Als je verzending is verzonden ontvang je van ons een Track & Trace link. Wel zo makkelijk!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Oeps! Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Heb je al gekeken in de ongewenste email en zie je hem hier ook niet terug? Mail of bel ons, wij helpen je graag!

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Natuurlijk kan dat!
Vul bij bestelnotities het gewenste afleveradres in en wij versturen je bestelling net zo gemakkelijk naar het adres van je geliefde, tante, buurvrouw of oma.

Geef wel je eigen adres en mailadres door zodat de gelukkige ontvanger niet de orderbevestiging ontvangt. Anders is de verrassing er natuurlijk een beetje vanaf.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Wij willen het milieu zo min mogelijk belasten en sturen de factuur dus via de mail.

Betalen

Wil je weten op welke manier jij kunt betalen? Lees hieronder even verder.

Staat jouw vraag er niet bij: mail of bel ons gerust, we helpen je graag!

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden op dit moment de opties om via iDeal of Bancontact te betalen.

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, op dit moment is er nog niet de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Bezorgen

Wil je weten hoe jouw bestelling precies wordt bezorgd en wanneer? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot de bezorging.

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of bel ons gerust, we helpen je graag!

Hoelang duurt het voordat ik mijn KIESGEURIG. bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om alle bestellingen die voor 16:00 uur zijn gedaan de volgende dag al bij u af te leveren. Heel soms kan het pakketje onderweg vertraging oplopen in het sorteercentrum of tijdens de rit van de bezorger.

Is je bestelling na 2 dagen nog niet binnen? Mail of bel ons direct! Wij kijken graag met je mee!

Ik heb mijn bestelling kapot ontvangen, wat nu?

Is je bestelling kapot of beschadigd? Gooi deze niet direct weg! Wij zien graag foto’s van hoe de bestelling bij je is aangekomen. Op deze manier kunnen wij onze leverkwaliteit verbeteren. Uiteraard zullen we, in samenspraak met jou, direct zoeken naar een oplossing door (indien mogelijk) een nieuw product naar je op te sturen. Uiteraard kunnen wij ook het aankoopbedrag naar je terugstorten.

Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgopties?

Nederland (inclusief de Waddeneilanden)
Wij leveren standaard met DHL op maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00. Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? DHL komt de volgende werkdag gewoon weer bij je langs of brengt het pakket op een servicepunt bij je in de buurt.

België & Luxemburg
Wij leveren standaard met B-post op maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00. Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? B-post komt de volgende werkdag gewoon weer bij je langs of brengt het pakket op een servicepunt bij je in de buurt.

Wie voert de bezorging uit?

Wij hebben in DHL een trouwe partner gevonden waar wij de afgelopen jaren goede ervaringen mee hebben gehad. Via DHL ontvang je altijd een Track & Trace code waarmee je je bestelling, nadat hij uit ons warehouse vertrokken is, kunt volgen. Mocht je niet thuis zijn op het moment dat DHL bij je langskomt kun je zelf je leverdatum wijzigen via de track and trace. Ben je bij de tweede bezorgpoging niet thuis? Dan zal je pakket afgeleverd worden bij een DHL servicepunt in de buurt.

Mijn track and trace zegt dat mijn bestelling al is aangekomen, maar ik heb nog geen geurpost ontvangen, wat nu?

Vervelend zeg! Bij DHL wil er wel eens wat misgaan waardoor je een melding krijgt dat je pakket is afgeleverd maar dit nog niet zo is.

Heb je 24 uur na deze melding nog steeds niks ontvangen? Wij helpen je graag verder en starten een onderzoek op. Uiteraard lossen wij dit graag met je op.

Kan ik zelf een levertijd doorgeven?

Nee, dit kan helaas niet. DHL stuurt je een mail met Track & Trace-gegevens. Hierin geven ze een tijdsframe waarin zij verwachten bij je langs te kunnen komen.

Kan ik instructies over de bezorging doorgeven?

Jammer genoeg kunnen wij geen instructies doorgeven aan DHL. Wij kunnen hen dus ook niet doorgeven dat het pakket in de schuur gezet mag worden als je niet thuis bent, bijvoorbeeld. Je kunt natuurlijk een briefje achterlaten op de deur voor de bezorger. Wij kunnen alleen geen garantie geven dat de bezorger de instructies ook opvolgt. Mocht het pakket toch kwijtraken dan ligt de verantwoordelijkheid namelijk bij de bezorger.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Momenteel is dit nog niet mogelijk omdat wij geen fysieke winkel hebben. Wellicht kunnen wij je in de toekomst wel van dienst zijn op deze manier!

Retourneren

Toch niet zo blij met je bestelling als je had gedacht? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot retourneren.

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of bel ons gerust, we helpen je graag!

Wat als mijn bestelling niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Wat vervelend, wij hebben ons best gedaan om de beste geur voor jou te selecteren. Uiteraard mag je je bestelling zonder opgaaf van reden annuleren*. Als je dit maar binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangeeft. Wanneer je dit hebt aangegeven heb je nog eens een extra 14 dagen om de kaars te retourneren. Wij vragen je wel vriendelijk om dit altijd zo snel mogelijk te doen.

Is je bestelling kapot of beschadigd? Gooi deze niet direct weg! Wij zien graag foto’s van hoe de bestelling bij je is aangekomen. Op deze manier kunnen wij onze leverkwaliteit verbeteren en kunnen we samen met jou een passende oplossing zoeken.

(*) Let op! Dit kan alleen wanneer het product ongebruikt en onbeschadigd is!

Hoe kan ik mijn bestelling het beste retourneren?

Als je je bestelling wil annuleren (en dus de overeenkomst met ons ontbindt) zou het fijn zijn als je de ontvangen artikelen weer inpakt zoals ze zijn aangekomen. Gebruik hiervoor dus onze verzenddoos. Zo komen ze bij ons het beste terug en dan kunnen we iemand anders blij maken met het product! Mocht onze verzenddoos al bij het oud-papier liggen dan is het retourneren in een eigen verpakking op eigen risico.

Je kunt gemakkelijk jouw pakket(ten) bij de dichtstbijzijnde DHL-locatie bij jou in de buurt brengen. Dit is helemaal gratis zo lang je eerst contact met ons opneemt! Wij zullen jou dan de instructies geven die je nodig hebt voor het retourproces.

Wil je met een andere bezorger versturen? Dat kan ook, maar de kosten zijn dan wel voor eigen rekening. Wij vragen je ook hiervoor eerst met ons contact op te nemen alvorens het pakket retour te sturen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling annuleer?

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele transactiekosten en/of verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 5 dagen na herroeping terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Onze service

100% tevredenheidsgarantie

Vanaf €25,- versturen we je bestelling gratis!

Op maandag tot en met vrijdag staan wij tussen 09:00 uur

en 17:00 uur klaar om al je vragen te beantwoorden!

Jouw winkelmand
Slechts  25,00 verwijderd van gratis verzending binnen NL
Je winkelmand is leeg

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.